Poradit

E-mail *

Váš dotaz *

Odeslat dotaz

Mallorca ve znamení léta a sportovní pohody!

Publikováno | Sdílet:

V nádherném letním slunném počasí se odehrál poslední jarní kemp Bike holidays 1.5 – 8.5.2017. Sešla se zde velmi pestrá skupinka nadšených sportovců i rodin, kteří nás velmi mile překvapili svojí kondicí. Všichni si přijeli užít sluníčko, pohodovou sportovní dovolenou a dát si pořádně na kole do těla.

Program jsme zaháji hned úterníhoo rána a byl nabytý od rána až do večera.

Vše rozjeli zátěžové testy, kde spolu s měřením tuků a vdechových svalů jsme otestovali kondici všech účastníků a rozdělili je do tří výkonnostních skupin. Pod vedením a tréninkovou koncepcí Vojty Berana jsme kemp zdárně zahájili a vyrazili na první společnou seznamovací vyjížďku již v několika skupinkách pod vedením trenérů do krásného cyklistického městečka Llucmajor, kde nechyběla oblíbená kavička a dortík na posilněnou a doplnění energie. Druhý den byl na pořadutrénink do vnitrozemského městečka Petra. Ještě než jsme zajeli do starobylého centra na kafíčko jsme vystoupali na první menší kopeček zvaný Bonany, kde se konala první vrchařská prémie. Na závěrečném zhodnocení etapy jsme měli na našich Garmin edge 520 vzdálenost 120km. Třetí a zároveň poslední den před volnem bylo na plánu zdolat první vetší 5km dlouhý kopec Orient. Bez problémů jsme etapu zdolali  zakončili ji oblíbeným tréninkem techniky pod vedením olympionika Adama Ptáčníka a sprintérským pavoukem a čekal nás zasloužený den volna.

Naši účastnici mohli využít jednu z řady regeneračních procedůr jako například masáže, myostimulátor Compex, Roller nebo navštívit fyzioterapii vedenou Terezou Beranovou.

V následném dvoudenním bloku jsme nejprve zavítali za krásami západního pobřeží směrem na Andtrax, kde vede krásná silnice podél pobřeží. Všichni účastníci si mohli vychutnávat spousty nádherných výhledů na útesy. V krásné, ale náročné etapě nám nejvíce napomohl k doplnění energie Nutrend a zdravé tyčinky Flap Jack a RAW. Poslední den kempu byla nachystána závěrečná královská etapa na nejsevernější cíp ostrova Mallorca maják Formentor. Vyrazilo se již brzy ráno ve dvou skupinách, ti nejsilnější měli na tachometru bájnou vzdálenost přes 200km a čekal je závěrečný spurt, který opanoval Tomáš. Kola Specialized šlapaly jako hodinky a ani po 200 Km nebyly v horkém leptním počasí řetězy vynamazané oleji MUC-OFF suché. Tomáš i řada našich účastků si udělali osobní rekordy a před jejich výkony nezbývá než smeknout.

Jak hodnotí své zážitky a postřehy na kempu jsme se zeptali přímo našich účastníků.

Luboš: „Výborné počasí se stejně kvalitním celkovým okolním servisem a kolektivem je zárukou pohodově strávené sportovní dovolené. Pro mě překvapivě odjíždím přes naježděné kilometry v lepší pohodě a lepším zdravotním stavu než jsem přijel...a tak by to mělo ideálně být. Takže to nejspíš nebyl můj poslední kemp.“

Ondra: „Zajímavá nová zkušenost se silniční cyklistikou pro mě, amatérského bikera a naprostého nesilničáře, krásné počasí, výborná parta i vedení kempu, krásná krajina, zejména hory a západní pobřeží ostrova, vyhýbaly se defekty i zdravotní komplikace, takže naprostá spokojenost a nabití energií do dalších týdnů. Snad zase někdy v budoucnu na Mallorce na viděnou!“

David a Michal: „Moc pěkně prožitý týden s kolem, super parta a team alltraningu. Na jaře jedeme znovu.“

Káňovi a Teslíci: „Pobyt na Mallorce  s celým týmem Alltrainingem  byl skvělý, ale  úplně nejlepší byl jejich pohodový přístup v každé situaci – pohoda, rozvaha a klid. Ti, kteří jezdili na kolech na Mallorce poprvé i ti, kteří tady byli po -xté  si každou jízdu užili a vypadali den ode dne lépe. My, kteří jsme se jen váleli na pláži, jsme měli dobrý pocit, že jsme součástí, něčeho, co bezvadně funguje. Zdravíme a děkujeme  - ostravská sekce

kompletní reportáž z kempu najdete v naší fotogalerii