Poradit

E-mail *

Váš dotaz *

Odeslat dotaz

Bike kemp techniky v Koutech byl skvělou tečkou za letošní sezónou!

Publikováno | Sdílet:

Podzimní kemp techniky máme již zdárně za sebou. Všichni účastníci se první den seznámili, co dělat na kole se svým tělem, další den si užili do sytosti všechny cestičky v bikeparku. Zbavili se s úsměvem a lehkostí strachu a vše vyvrcholilo nedělním závodem družstev, kde každý ukázal, co se za prodloužený víkend vše naučil. Atmosféra byla skvělá! Jak prožili kemp Ondra, Marek, Lucka a Jirka?

Kemp Bike park Kouty nad Desnou byl super!

Vzhledem k tomu, že se cyklistická sezóna blíží pomalu a jistě ke svému konci, rozhodla jsem se užít si posledních pár krásných dní s partou nadšenců, jako jsem já, v krásné přírodě v Koutech nad Desnou.

Při pátečním příjezdu nás vítal déšť, který naštěstí odpoledne odezněl. V tento podzimní čas se již brzo stmívá a tak jsme ihned po zahájení kempu nelenili a vyrazili na kolo. Po malém rozjetí malebnou krajinou jsme se přesunuli na překážkovou dráhu.

Byli jsme rozděleni do skupin podle výkonnosti a postupně se vystřídali na třech stanovištích. Na jednom se trénoval slalom, naskočení a seskočení z kola, na druhém překážky (kameny, klády, lávky apod.) a na tom třetí výjezdy a sjezdy malých prudkých hupů  a hupíků.

V sobotu po krátké rozcvičce za mírného mrazu nás přivítalo sluníčko a tak jsme si mohli užít to, na co jsme se jistě všichni těšili.

Na sjezdovku jsme se vyvezli lanovkou, která nám přepravila i kola a dolů to jelo téměř samo. Až na pár záludných překážek to bylo pěkné svezení, kde jsme potrénovali techniku sjezdů, překonávání překážek a hlavně strachu, který se mnohdy dostaví, aniž bychom chtěli.

Odpolední trénink byl věnován vyjížďce na Dlouhé Stráně, kde jsme se podívali na rozbouřenou přehradu. Vítr a mlha nás však přesvědčily,

že nemá cenu se s nimi prát a tak jsme se úžasným sjezdem vydali zpátky nad sjezdovku. Potrénovali jsme ještě trochu techniku na svahu. Protože se začalo brzo stmívat, odebrali jsme se zpět do penzionu.

Neděle dopoledne byla věnována ještě trochu tréninku ve sjezdu a závěrem jsme si dali, jako na každém kempu malý závod družstev, do kterých jsme byli rozděleni podle výkonnosti.  Poté následovalo vyhodnocení a ukončení kempu a odjezd domů.

Večery byly věnovány přednáškám a radám, jak správně trénovat, posilovat, regenerovat. Svou návštěvou nás poctil i reprezentant, nadějný talentovaný závodník, našeho trenéra Vojty Berana, Jan Vastl, který se podělil o zážitky ze svých závodů a z mistrovství světa.

Po celou dobu kempu jsme měli k dispozici skvělou fyzioterapeutku Terku a její kolegyně, které byly vždy připraveny pomoci nám s jakýmkoliv problémem.

Velký dík patří také Ferymu a Martinovi, kteří se nám vždy postarali o technickou stránku kola a vzhledem k bahnitému terénu i o jeho umytí po tréninku.

Na závěr mohu jen říci, že kemp byl opět vydařenou dovolenou, kterou jsem si užila, naučila jsem se dalším dovednostem a posunula jsem se zase o krok dál v technice na horském kole.

Díky všem, kteří se o nás starali. Už teď se těším na další kemp, kterým bude zimní kondiční příprava na běžkách v Benecku.

Bikerům Alltraining.cz zdar! Lucka

Technika je o překonání strachu a já ho posunul!

Jirka Čedík: „Při závodech jsem většinou neměl problémy do kopců, ani technicky, ale v hodně technických pasážích po rovině (trochu potíže, zpomělení) a hlavně v prudkých sjezdech. Proto jsem se přihlásil na kemp techniky. První den jsem byl zařazen do 2. družstva, bylo to celkem v pohodě. Asi nejtěžší chvíle byla druhý den po výjezdu lanovkou.

Udělal jsem správné rozhodnutí a šel do třetího družstva. I tak to pro mě v určitých pasážích bylo dost těžký, hlavně když jsme vjeli na červenou. Hodně nám pomohl citlivý trenér naší skupiny  Alltraining.cz Martin Čapek, zastavil v problematické pasáži a říkal, co máme dělat.

Je to hodně o překonání strachu, trochu jsem to posunul, sjel jsem i horní část stezky staré medvědice, což jsem nevěřil, že je možný. Hlavně, aby jsem to použil i dál a tak se těším, již teď  těším na příští sezónu, závody a další kemp Alltraining.cz.“

Strach zahynul v biparku v Koutech

Ondřej (10)

Cyklistický camp v Koutech nad Desnou, se nám všem strašně líbil. Naučili jsme se to, co bychom se normálně nenaučili, sjeli jsme kopce, které bychom normálně nesjeli. Viděli jsme krásná místa jako hory, lesy, louky, lesní cesty a vodní nádrž. Já jsem jel před půl rokem závod, kde byly klády a tenkrát jsem je nepřeskočil a na jedné jsem spadl.

Dnes bych jí přeskočil jak se říká s prstem v nose. Technika mi nešla, ale teď obratně sjíždím kopce jako nic. Tátovi dělal problém se uvést do kopce, ale po absolvování campu by vyjel i ten nejvyšší kopec. Poslední den jízdy na kole se taťkovi zapletlo kolo do úzké cesty, přeletěl přes řidítka a udělal parádní osmu.

Pro Hanku to byla klasika kopce, prudký sjezdy atd. Poslední den byla rozlučka se sezónou a byl švédský stůl a na večer jsme šli hrát bowling a byla to velká zábava. Dal jsem 4 nebo 5 striků. Z campu jsme si odnesli rady, zjistili jsme, že kdo nebrzdí nepadá a hlavně silné zážitky. Takže tam opravdu stojí za to jet. JJ

Marek (táta)

Sám bych to líp nenapsal a pouze to doplním, že jsme rádi poznali skvělou partu, které to „šlape“ jako hodinky. Rovněž příležitost se projet po kopcích s elitními cyklisty světové úrovně se taky jen tak někomu nepoštěstí.

Navíc když nám mohli poradit a okomentovat naše video záběry, které občas byly k pobavení, ale člověk se z nich i hodně naučil. Sám jsem byl dříve ve vrcholových družstvech a representaci, jen v trochu odlišném sportu.

A s touto partou si připadám, že se do těch let tak trochu vracím. Abych to shrnul, tak nás tento kamp namotivoval do dalších kilometrů a už se těšíme na příští sezonu. Protože se to Ondrovi moc líbilo, tak jsem rád dvojnásob. Myslím, že jsme si to všichni správně užili.

Děkujeme za pěkný víkend a na příštím kempu opět na viděnou!