Poradit

E-mail *

Váš dotaz *

Odeslat dotaz

Mallorca Specialized test camp s Alltraining.cz se skvělou partou i dámskou účastí!

Publikováno | Sdílet:

Koncem března dorazila na Mallorku další parta cyklistů. Jak napovídá název kempu Woman & Hobby sešly se tu dámy, hobíci i cyklisté s ambicemi vyhrávat. Vojta Beran jako zkušený trenér připravil program nabitý tréninkem, regenerací a informacemi nejen o tréninku. Ti nejzdatnější cyklisté tady pokořili magickou hranici 200 km v jednom dni a dohromady najeli okolo 1300 km.

První testovací vyjížďku doprovázelo slunce a bylo tak možné si ozkoušet již nastavená kola Specialized Tarmac a doladit poslední detaily, aby si mohli užít 10 dní tréninku naplno. Natěšení cyklisté vyrazili ke společnému tréninku, aby načerpali Mallorskou pohodu a rozjeli se do prvních dnů.

Na úvodním setkání jsme oficiálně zahájili kemp, seznámili se s plánem kempu a obdrželi nezbytné informace pro chytrý trénink, které jsme symbolicky zpečetili přípitkem.

Další den následovaly zátěžové testy, které pomohly cyklisty rozřadit do čtyř tréninkových skupin. Trenéři Vojta Beran, Petr Nagy, Tereza Trefná, Jirka Blažek a Peťa Krtičková si rozdělili skupiny, aby mohli vyrazit každý podle svého tempa a trénovali tak v optimálních tepech sledovaných na moderních cyklocomputerech Garmin.

Kilometry společně velmi rychle nabíhaly zejména proto, že na první čtyři dny byl pro jezdce připraven trénink v rovinatých terénech. Skupiny se postupně sjížděli a učili se respektovat jeden druhého. Tréninky byly vedeny především do vnitrozemí ostrova.

Podívali jsme se ale i na východní dominantu ostrova, na kopeček Sant Salvador, necelých 6km dlouhé stoupání poodkrylo krásu mallorského ostrova. Na vrcholu jsme užili výhledu a obdivovali historické cyklodresy mistrů světa.

Zakončení rovinatého bloku vedlo na nejsevernější cíp ostrova, na maják Cap Formentor. Distance přes 200km vzbuzovala u některých respekt. Nikdo nepodcenil přípravu a naši „svěřenci“ si rady vzali k srdci. Napakovali své kapsy cyklodresu tyčky a gely od Nutrendu, sedací partie namazali Sportsbalmem a vyrazili vzdát hold severnímu místu ostrova.

Po rovině směrem do Polenky to díky větru rychle ubíhalo. Všichni, ale tušili, že návrat nebude úplně snadný. Při cestě zpět však všechny skupiny držely pohromadě a díky tomu, tak všichni dorazili v pořádku na Hotel Iberostar Cristina a mohli pak regenerovat a oslavit magickou „dvoustovku“ v nohách.

Během následující volného dne bylo ideální využít pestré nabídky regeneračních služeb a dát tak svoje tělo popořádku před dalšími etapami. Masáže, fyzioterapie, Compex, sauna a bazén jsou k dispozici po celou dobu pobytu, aby tělo nijak nestrádalo a fyzická kondice naopak rostla.

Večerním zpestřením byly i přednášky o možnostech tréninku, nastavení posedu a o stravě s Vojtou Beranem. Možnosti regenerace pak osvětlila fyzioterapeutka Tereza Trefná i se spoustou názorných ukázek „jak na to“.
Energie navíc se do dalších dnů hodila. Rychlostní schopnosti prověřil trénink spurtů v dalším bloku.

Vojta důkladně vysvětlil techniku a pak už jen zbývalo ji vybrousit do dokonalosti a hlavně do rychlosti. Titul krále spurterů získal Milan Vík, který i přes svou vytáhlou postavu se sbalil do nejlepší aerodynamické polohy a soupeřům ukázal záda.

Další dny byly ve znamení kopců. První den zvládly všechny skupiny přejezd do Calvie, kde je čekala kávička na sluníčku. Dobře se rozjet v kopcích, naučit se správné technice a umět si rozložit síly, to bylo cílem těchto prvních tréninků v kopcích.

Završením byla královská horská etapa přes největší kopce na Mallorce, i s pověstným klikatícím se kopce, Sa Calobrou, kterou okusili jen ti nejzdatnější. Ostatní skupiny zamířili přes krásná jezera v horách až do Solleru a následně na zaslouženou zastávku s kávou za odměnu.

Mnozí jezdci vyzkoušeli během pobytu nové modely kol Specialized Roubaix a Venge, aby mohli překonávat snadněji nerovnosti na silnici nebo zase lépe bojovat s nástrahami větru a ozkoušet rychlost kol Roval ve spurtu.

Po slavnostním ukončení a vyhlášení vítězů o krále jednotlivých skupin v kopcích jsme se společně neformálně rozloučili a všichni plni dojmů z krás Mallorky a tréninků se navrátili do svých domovů. Budeme se těšit na další rok na stejně skvělou partu cyklistů jako letos.

Na Mallorce jsem si užila luxusní dovolenou!

"Když jsem se na podzim rozhodla pro jarní cyklistiku na Mallorce, byla jsem přesvědčená, že předtím stihnu něco najet. Po pracovně  náročném únoru a březnu byla realita trochu jiná a tak jsem vyrazila na jih pouze s několika desítkami kilometrů na běžkách v nohách, k tomu občasný běh a toho kola se moc opravdu nestihlo. K ideálu hodně daleko.

Z recenzí předchozích let mi bylo jasné, že ač má kemp v názvu "Woman", moc holek nás tam nebude, což se jen potvrdilo. Díky příletu o den dřív jsme hned v prosluněný pátek mohli vyrazit na první vyjížďku. Jak dny postupovaly, pomalu se rozplývaly moje obavy, že mých pár kilometrů nebude stačit. Vždy se totiž našel někdo, s kým se dalo jet a také vždy ochotní trenéři neváhali povzbudit nebo poradit, za což jim patří velký dík.

Super byly například výjezdy na San Salvador nebo Formentor, závěrečný přejezd hor bohužel nevyšlo moc počasí a tak nebyl pod mraky a nápory větru extra příjemný. Nicméně i z toho mála, co jsem viděla, věřím, že za lepších podmínek to tam musí být super (o důvod víc se vrátit).

Obecně se sešla myslím dobrá parta, nechybělo občasné večerní posezení a ani koupel v prozatím pěkně studeném moři. Kromě naprosto luxusně strávené dovolené (spousta lidí by asi nechápavě kroutila hlavou...) se moje motivace víc jezdit a obecně sportovat silně zvýšila, poznala jsem nové super lidi a doufám, že za rok se opět na nějakém kempu objevím."

Jarka

Kluci z Alltraining.cz mě naučili jezdit na kole ve skupině a já si užil Mallorcu naplno!
"Před třemi lety jsem si pořídil silniční kolo a úplně jsem mu propadl. Na podzim jsem na internetu narazil na nabídku Alltraining.cz a řekl jsem si, že bych chtěl dát svým vyjížďkám nějaký řád a dozvědět se něco víc o tréninku a regeneraci. Tohle všechno Vojta Beran nabízel a tak jsem na konci března plný očekávání vyrazil na Mallorcu.

Kemp mé očekávání překonal. Na začátku jsem měl obavy zda zvládnu plánovanou porci kilometrů, protože jsem přes zimu najel kvůli zdravotním problémům jen 500km zatímco jiní účastníci i 2000km. Mé obavy byly zbytečné, druhý den po příjezdu jsme byli na základě zátěžového testu rozděleni do třech výkonnostních skupin.

První část kempu jsme strávili v rovinách východní části ostrova, kde jsme najížděli kilometry a zvykali si na jízdu v balíku, která byla pro mě novinkou. Díky radám zkušených trenérů jsem si postupně zvykal, dostal ocenění kaskadér kempu, až se plné otrkal a užil každodenní trénink naplno.

V druhé části jsme vyrazili do hor, které jsem si i přes dlouhá stoupání a nepřízeň počasí opravdu užil. Po náročném dni se o nás starali maséři a fyzioterapeutka  Alltraining teamu, Tereza Trefná mi ukázala, kde co protáhnout a naopak správně posílit. Zázemí hotelu bylo rovněž perfektní a tak mohu tréninkový kemp s Alltraining.cz jedině doporučit.

Já se na Mallorcu s Alltraining teamem určitě vrátím a vy neváhejte a jezděte na kole jak hlásá Alltraining.cz - CHYTŘE, vyrazit s touhle partou se opravdu vyplatí."

Radek

Na Mallorce jsem se prvně připravil na sezónu chytře!
"Mallorca s alltraining byla můj první camp na který jsem se odhodlal s týmovou podporou vyrazit. Byl jsem mile překvapen, jak to na takovém soustředění šlape. Už od prvního dne, kdy se nám začali věnovat trenéři to bylo skvělé.

Člověk zjistí co dělá na kole dobře a co musí ještě zdokonalit a hlavně má se s kým poradit ohledně tréninku.
Také musím nadzdvihnout perfektní servis kol jezdilo se skvěle, vynikající kuchyni hotelu Iberostar, dokonale naplánovaném programu od ranních rozcviček po večerní besedy, vynikající regenerační procedury skvělých masérů a fyzioterapeutů.

Nejvíce oceňuji, ideální rozdělení do skupin. Kde ti rychlejší měli možnost se plně vybít pod vedením zkušeného trénéra Vojty Berana a ti kteří se chtěli spíše kochat měli možnost zvolit dle své aktuální fyzičky skupinu jim úměrnou a volnější. Skvělé bylo pak i to, že jsme se všichni kamarádi sešli na pauze, poklabosili a opět se vydali naplno trénovat dále ve své skupince.

Když mi jednou došlo, nebyl problém se v polovině tréninku rozhodnout pro skupinku s nižším tempem, což bylo super.. Nesmím zapomenout ani na nepopsatelnou přírodu a výhled po krajině ze sedla kola, tolerantní řidiče a překrásné počasí. Proto mi nezbývá nic jiného, než za Skvělákola tento camp doporučit.

Mallorca je opravdovým rájem cyklistů, všem vřele doporučuji."