" />

E-mail *

Váš dotaz *

Odeslat dotaz

Trénink, sluníčko, spousty kilometrů a zábava na Women campu!

Publikováno | Sdílet:

Na women kempu byla nejen dobrá parta a skvělá tréninková skupina, ale i legrace doplněná zpěvem a kytarou na oslavu ujetých 1100 kilometrů. Jako jediný kemp si hýčkal nejvíce své ženy v pelotonu tak, že všechny nakonec ujeli obávanou dvoustovku na maják Formentor a zpět. Třešničkou na dortu byla beseda s několikanásobným mistrem světa Zdeňkem Štybarem, který nás poctil svoji návštěvou. A jak prožili a užili si kemp Tomáš, Honza, Míra a Marek? Posuďte sami...

Vyrazili jsme na kemp s naším on-line trenérem

Když jsme se s přítelkyní v únoru, tedy v době, kdy u nás bylo počasí, že by ani psa nevyhnal, dozvěděli o možnosti strávit na přelomu března a dubna deset dní, vyplněných naší oblíbenou cyklistikou na slunné Mallorce, neváhali jsme snad ani okamžik a přihlásili se na camp pořádaný naším osobním on-line trenérem Vojtou.

Naprosto úžasná byla možnost zapůjčení kola Specialized přímo na místě, takže jsme zabalili nejnutnější cyklistické potřeby a 29.března jsme odletěli směr Mallorca. Ihned po příletu nás vyzvedl vždy usměvavý, ochotný a hlavně, jak jsme měli možnost poznat v dalším průběhu kempu, kouzelnýma rukama disponující masér Rendy. Na hotelu jsme již měli připravená kola, o které se po celý pobyt vzorně staral mechanik Tomáš a jelikož celých deset dní vládlo takřka ideální počasí pro cyklistiku, ihned jsme vyrazili poznávat tento pro cyklisty zaslíbený ostrov.

I když jsem v průběhu zimy  svědomitě plnil tréninkový plán ordinovaný mi Vojtou,  přesto mě po příjezdu přepadla drobná nervozita, zda-li tady budu ostatním účastníkům kempu při tréninkových vyjížďkách stačit. Obavy se naštěstí celkem brzy rozplynuly, jelikož každý den vyrážely na švih tři skupiny a tak si každý mohl vybrat tu, která nejvíce vyhovovala jeho cyklistickým zkušenostem a výkonnosti.

Během tréninku, ale vlastně po celý pobyt na Mallorce, se nám plně věnovali trenéři Vojta, Ivan, Michal a Terezka, která nám navíc kdykoli ochotně pomohla odstranit bolístky trápící naše těla.  I díky nim si všichni z nás nejen výrazně zlepšili před blížící se sezónou svoji kondici, ale mohli se po ty dny, co jsme zde strávili, cítit jako profesionální cyklisté se servisem připomínajícím špičkovou cyklistickou profistáj.

A co mi tento camp přinesl? Přes tisíc poctivě odtrénovaných kilometrů, krásné počasí a hlavně poznání, že mezi cyklisty je spousta skvělých a pozitivně naladěných lidí, kteří dokáží i během takto krátké doby utvořit super partu a možná i to, že nejen tréninkem je cyklista živ a tak budu rozhodně vzpomínat na příjemné večery nad skleničkou sangrie se svými novými známými, s kterými se doufám budu potkávat nejen na blížících se závodech a které bych chtěl tímto pozdravovat.

Za toto vše patří obrovský dík všem, kteří pro nás camp připravilia mně nezbývá, než nově získané zkušenosti a najeté kilometry zúročit při blížících se závodech a těšit se na příští rok, kdy se doufám, zase všichni potkáme na Mallorce.

Honza Kopecký

Kolo, dovolená a přece pořádný trénink plný legrace

Kemp na Mallorce byl jedním slovem úžasný. Je to jiný svět. Člověk zapomene na vše a jen jezdí, jí, spí a baví se. Jediná starost je být včas na jídle, či na tréninku, o zbytek se postará team.  Před kempem jsem neměl zkušenost s tréninkem, či organizovaným ježděním. Terka s Tomem nás rychle naučili jak je jezdí v balíku, základní pravidla a překvapivě nebyl mezi začátečníky žádný pád. Mallorca jako taková je na jaře krásné místo. Silnice mají většinou dobrý povrch a počasí nám přálo. Celkový nájezd za 7 tréninkových dní mám 821km a 10km výškových. Začínalo se na rovinkách a postupně se to zvedalo a přibývala náročnost. Organizace výletů a tréninku na výbornou. Náš kemp byl pro Hobby jezdce a parta se sešla různorodá a velice dobře funkční. Prostě príma dovolená.

Kola byla vždy v pořádku a mechanik má kouzelné ruce. Systém „dej mi papír s poruchou do brzdy a já ti to do rána opravím“ je luxus. O nic se nestarat a jen jezdit... pohoda. Terka se rozhodně nebojí bolesti, vaší. Sice její péče bolí, ale má zlaté ruce, velmi.

Příjemně mne překvapilo, že nám byla učiněna nabídka na užívání služeb alltraining velice nenásilnou formou. V dnešní době je to vzácné. Přednášky byly o trénování, jídle a to, že nám s tím Vojta může profesionálně pomoct bylo  lehce zmíněno. Kdo by čekal hanobení jiných metod tréninků, či jiných společností, čekal by špatně. Vojta je v tomhle ohledu profík, kdo chce tak ať přijde, vy ostatní jezděte a hodně štěstí. Tak se nebojte, že by do vás někdo tlačil svoje názory a produkty, to je na kempu nedělo a za to má u mně Vojta velké plus.

Co dodat?

Bylo to super a za rok snad znovu!

Díky,

Mirek Mašek

Dovolená jak se patří!

V uplynulém týdnu, jsem měli možnost zúčastnit se tréninkového pobytu, věnovaného silniční cyklistice na Mallorce pod vedením Vojty Berana a jeho týmu Alltraining.cz.
Jedním slovem skvělé, a už těším na další rok pač to opravdu stálo zato, a kdo váhá ať neváhá a vyrazí. Ano znělo to hrozně, 9 dní na kole a najet cca 1000km, ale ve skupině stejně postižených lidí a pod vedením trenérů to byla pohoda, ke které samozřejmě hrálo do karet skvělé počasí a super skupina lidí.

Sešla se nás skupina lidí, kde si každý našel co chtěl, jezdilo se ve 2-3 skupinách podle výkonnosti a vždy kolem půlky tréninku bylo malé zastavení na kafe (pivo, cígo) a jelo se dále, pro případ technických problémů jsme měli v zádech každý den dodávku, která nám vozila nějaké to oblečení, jídlo a byla možnost doplnit si lahve.

Občas se skupina rozdělila, díky výkonnostním rozdílům, to stačilo křiknout a vše se opět sjelo dohromady, a pokud už někdo opravdu nechtěl uhánět super rychlostí, tak se dalo úplně odpojit a dojet si po svém. Vždy se ve skupině někdo do party našel, ale v zásadě tento problémek se stal jen jednou a to na tréninku, kde jsme dali 200km. V tuto chvíli přišlo na řadu objevování krás Mallorcy, a hledání kaváren v přilehlých malých vesničkách, kde se nám povedlo najít i něco lepšího než jen kafe, ano na Mallorce je i Plzeň. Jasně chápu, někomu se může zdát, že je toto moc, ale přeci jen jsme hobíci, a dle toho jsme si to taky užívali....

Každé ráno jsme si vyzvedávali kola od mechanika Tomáše, který měl cit a nervy dát vše do pořádku tak aby to druhý den makalo,   večer po dojetí nebyl problém skočit za Rendysem na masáž, nebo za Terkou na fýzu - tam nám ukázala jak skvěle máme zkrácený svaly a zároveň dala rady jak to napravit. bolest z krátkých svalů se pomalu začíná vytrácet, neb protažení byl prostě základ, aby to další den nějak fungovalo. A pokud nebylo dost kola, tak jsme se skupinkou scházeli ještě po večeři "NA RŮŽKU", kde se probral den a poklábosilo i o něčem jiném než byl trénink a kolo:)

Mallorca má svou nádhernou atmosféru, kde si najde každý cyklista vše co chce, jsou tu kopce, roviny a každý trénink měl něco jiného na co se dalo těšit.

Ještě jednou bych touto cestou poděkoval za super zážitky a skvělou organizaci.

Tomáš Jančárek

Kemp pro (ne)profesionály

Na konci minulého roku jsem začal využívat tréninkové služby Alltraining.cz. Zhruba tou dobou jsem dostal i nabídku zúčastnit se tréninkového kempu na Mallorce, který tým kolem Alltraining.cz pravidelně pořádá. O kempech na Mallorce jsem toho jako aktivní cyklista slyšel a četl spoustu, ale nikdy jsem se žádného pobytu nezúčastnil. Vždycky mi to přišlo zbytečně složité (letenky, rozmontovat kolo, rozhodit na jaře pečlivě nastavený posed a svěřit kolo cyklistickým neznabohům na letišti), drahé (v porovnání s dovolenou české rodinky v Chorvatsku) a vůbec takové zbytečné (vždycky jsem byl zvyklý najíždět v „příjemných“ 5°C a taky to přece stačilo).

Nicméně tentokrát jsem si řekl, že když to s tréninkem zkusím systematicky, mohl bych zvýšit moje šance kvalitním rozjetím před sezónou a užít si s kolem i trochu zábavy v chladném jarním období. Sníh patří k zimě a ke kolu zase sluníčko. Navíc jako poměrně dost pracovně vytížený člověk jsem usoudil, že by se někdo mohl chvíli zase starat o mě a definitivně jsem v sobě zlomil tu letitou nedůvěru k tréninku v teple. Po tomto rozhodnutí následoval neméně důležitý krok – přesvědčit o mém nejnovějším záměru partnerku doma. Argumentační kvality se v tomto případě můžou ukázat jako zásadní kritérium Vašeho úspěchu. Po zdůraznění pozitivního přínosu aktivního odpočinku pro tělo muže a nastínění příjemné představy dámské jízdy v létě, samozřejmě s podporou rodinného rozpočtu jsem dostal zelenou  (kromě superkompenzace tréninkové proto doporučuji důkladně promyslet i kompenzaci partnerskou :)).

Spolu s mým trenérem Vojtou Beranem jsme vybrali vhodný termín vzhledem k mé výkonnosti a představám, podrobně jsem prostudoval plán kempu, nabídku služeb včetně všech možností, zarezervoval letenku a začal se těšit na jaro…

30.března, krátce po poledni jsem vystoupil z letadla na prosluněné Mallorce. Při předpovědi sněhových přeháněk, kterou jsem nechal za sebou doma mě zalil optimismus a příjemný pocit. Od prvního okamžiku klapalo všechno tak,  jak mělo. To, co bylo dohodnuté platilo – první příjemné zjištění.

Po uvítání Vojtou Beranem a Ivanem Rybaříkem (nejde o shodu jmen – i tento prvotřídní biker se nám po celou dobu ochotně věnoval) jsme se přesunuli do hotelu. Po ubytování a vyřízení formalit jsem vyrazil k mechanikovi, který měl pro mě připravené, seřízené karbonové kolo s přesně nastaveným posedem podle mnou zadaných hodnot – druhé příjemné zjištění.  Žádná zdlouhavá procedura, lehká korekce sedlovky a ještě tentýž den jsme vyrazili na první seznamovací projížďku s místními silničkami. Služby mechanika byly velmi příjemným dílkem celé skládanky. Vrátit se z tréninku, odložit kolo, nahlásit případný problém a ráno si vyzvednout kolo opět seřízené a připravené na trénink je příjemná změna…

Vůbec celý kemp měl pro mě nádech „profesionálního angažmá“. Celou dobu jsem měl dobrý pocit z party příjemných lidí, kteří kolem mě vytvářeli veškerý potřebný servis a já si mohl jen užívat, regenerovat a soustředit se na trénink. Bohatý výběr dobrého jídla v hotelu, každodenní regenerační služby (masáže, fyzioterapie, myostimulátory, …), tréninkové poradentství včetně úvodního zátěžového testu, příjemné posezení s celým kolektivem (ať už jako odpočinek uprostřed tréninku nebo večer při zevrubnějším rozboru situace v místních restauračních zařízeních :)) to vše vytvářelo rámec, pro to hlavní kvůli čemu jsme na Mallorcu přijeli – kvalitní trénink.

Všichni účastníci měli možnost rozdělit se podle své výkonnosti nebo momentálních pocitů do několika skupin a užít si kvalitní trénink podle svých aktuálních schopností.  Jelikož nejsem žádný super cyklista, svěřil jsem se do služeb Terky Trefné (pátá z posledního silničního mistrovství republiky), která většinou vedla naši skupinu. V průběhu kempu jsme dostali, nejen od ní spoustu cenných rad a naučili se jezdit v těsné skupině třeba i čtyřicetikilometrovou rychlostí po rovině.

Délka tréninku se pohybovala od nějakých 80 do 130 km, což mi plně vyhovovalo. S jednou výjimkou – 200 km trénink na konci první poloviny kurzu. Může se to zdát hodně, ale jelikož se jelo tak jako obvykle v solidní skupině a s dobrou náladou za příjemného počasí, zvládli to nakonec všichni. Člověk si tak posunul svoje hranice a do konce kempu bylo na co vzpomínat. Za celý kemp jsem najel něco přes 900 km a cítím, že už jsem připravený vrhnout se do prvních závodů sezóny. Právě včas – první akce začínají už za týden.

Nyní už vůbec nepochybuju, že moje rozhodnutí loni na podzim bylo správné a kladu si teď dvě jiné otázky: 1. kdy se budou vypisovat termíny pro kemp 2013? 2. Stojí ta dovolená v Chorvatsku vlastně za to?