Poradit

Odeslat dotaz

Velikonoční cyklistika na Mallorce

Publikováno | Sdílet:

Velikonoční kemp na jarní prosluněné Mallorce je za námi. I navzdory současné situaci si naši účastníci mohli naplno užít 10 pohodových dní plných sluníčka a cyklistiky. Na ostrově panovalo teplé jarní počasí, opatření umožňovalaa stále umožňují oblíbené zastávky na kávu a dezert během tréninku a díky méně početné skupince účastníků se všem dostalo téměř individuální péče.

Někteří nedočkaví cyklisté dorazili s jednodenním předstihem a využili tak den navíc pro pohodové rozjetí a nasbírání prvních mallorských kilometrů. Zbytek skupiny jsme vyzvedli na letišti během následujícího dne a zamířili s ním rovnou do MallorcaCyclingCenter, kde na ně čekala již připravená kola prémiových značek BMC a Colnago. Večer jsme všichni společně úspěšně zahájili letošní Velikonoční kemp.

Druhý den ráno jsme započali společnou rozcvičkou na pláži, která nás připravila na zbytek dne a následující zátěž. Po snídani jsme účastníky podrobili zátěžovým testům, na základě kterých byli rozdělení do skupin dle výkonosti. Odpoledne jsme vyrazili na první společný trénink. Pro některé z účastníků se jednalo o vůbec první trénink ve skupině, proto nechyběl ani nácvik techniky jízdy ve skupině. Po tréninku následoval společný strečink a pozdní odpoledne bylo vyhrazené pro regenerační procedury ve formě masáží či fyzioterapie, které má pod palcem fyzioterapeutka Tereza Beranová. Večer byla pro naše účastníky připravena tematická beseda pod vedením trenéra Vojtěcha Berana.

Během prvních tří dnů jsme pokořiliúctyhodných 320 kilometrů. První polovinu kempu jsme společně se všemi účastníky úspěšně zakončili královskou etapou na Cap Formentora nasbírali tak dalších205 kilometrů a 1800 výškových metrů, což pro mnohé bylo letošní osobní maximum, pro někoho dokonce maximum životní. Následoval den volna, vyhrazený pro regeneraci, dobré jídlo a poznávání kultury a památek ostrova, po kterém jsme vyrazili do kopců. Druhá polovina tréninkového kempu nás zavedla přes hory do malebného městečka Port Soller a do hor na západním pobřeží.

Třešničkou na dortu se stala etapa na pláž Sa Calobra. Díky správnému dávkování zátěže i předchozímu tréninku nakonec bájný kopec pokořili téměř všichni účastníci a večer bylo rozhodně co oslavovat. Celkem jsme si v druhé polovině kempu připsali 450 kilometrů a 7200 výškových metrů. Poslední den se nesl v duchu pohodových vyjížděk či procházek po pláži a času pro regeneraci. S účastníky třetího jarního kempu jsme se rozloučili, ale již teď víme, že s některými jsme se rozhodně neviděli naposled. Na Mallorcezůstáváme až do května. Podívejte se na nabídku našich kempů a přidejte se k nám ještě v letošních jarních měsících!

POSTŘEHY NAŠICH ÚČASTNÍKŮ

Robert: Mám za sebou první kemp s Alltrainingem na Mallorce a poprvé jsem si vyzkoušel téměř profesionální zázemí dostupné pro amatérského nadšence. Výborně naplánované tréninky v krásném prostředí, k tomu šikovně propojeno s regeneračním zázemím (fyzio, masáže). Zajímavou nadstavbou jsou diskuze o technice jízdy, tréninku, výživě sportovce atd. Vše podpořeno rodinnou atmosférou.

Dáša: Je to moje druhá účast na kempu na Mallorce. Jsem velmi ráda, že jsem nakonec dorazila. Když porovnám tento kemp s předchozím, pozitivně hodnotím menší skupinku, individuální přístup a pohodovou atmosféru. Celkově kemp proběhl tak, jak jsem očekávala.

Martin: Na Mallorce jsem s alltrainingem  již po čtvrté. Vše proběhlo, jako vždy, dle mých očekávání a jsem velmi rád, že jsem se rozhodl vycestovat a nechat tak všechny starosti za hlavou. Bylo to skvělé!!